Megalakult a „PS Hiking & Biking Team” – A túrázás egy újabb program, ahol együtt lehetünk!

A PS-ben számos természetkedvelő van, akik rendszeresen járnak biciklizni, kirándulni. Korábban is sokszor osztottunk meg egymással azokat a jó túrahelyszíneinket, amiket érdemes meglátogatni. Ezért gondoltuk, ne csak megosszuk saját élményeket, hanem szerezzünk újakat is együtt. Ezért megalakítottuk a Process Solutions Hiking & Biking csapatot.

2017-11-15

News

Hungary

PS Hiking & Biking Team, PS Social life, PS biciklizés, PS túrázás, Nagy-Kevély

Nem csak a számok világában, de akár hegyek és erdők rengetegeiben is szeretünk együtt időt tölteni. A csoport megalakulását nem is lehetett volna jobban időzíteni, mint a cégtörténetünk legnagyobb kirándulásának, csaknem pontosan tíz éves évfordulójára! 2007 szeptemberében Erdély volt a cél. Igazán vadregényesre sikerült a három napos, majd négy (buliba torkolló) éjszakából álló túrázás és mulatozás. Jártunk a tordai sóbányában, várost néztünk Segesváron és meghódítottuk a madarasi Hargita csúcsát. A csapat tagjainak egységesre pirult arcának látványa minden métert megért.

A tél beköszöntére már három túra volt kis csapatunk lábában, amit mind közösen jártak végig. Túrakedvelőink október közepén még a kellemes őszi napsütésben indultak neki első „sétájuknak”, amely Budaörsről indult a Szépjuhászné kisvasútmegállón át a Kaán Károly-kilátóhoz.

A második kalandra november első napjáig kellett csupán várniuk, amikor ismét útnak indulhattak, ezúttal a Nagy-Kevélyi túraútvonalat választották, mely a Pilis egyedülálló panorámájával jutalmazta őket. A legutóbbi bakancskoptatásuk alkalmával pedig, a Börzsönybe és a Visegrádi hegyekbe emelkedtek lelkes túrázóink.

Minden tag számára elérhető a létrehozott Facebook-csoport, melyben az aktuális túra eseményeket szervezik és oszzják meg egymással. A téli álom után jövőre újabb kilométereket tesznek a bakancsokba:

PS Hiking & Biking csapat tagjai: kalandra fel!